TST Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Det har ikke akkurat flommet over av gode plattformspill til Xbox så langt. Nå prøver Sega og Microsoft seg med ToeJam & Earl 3. I rollen som ToeJam, en sprø liten utenomjording med tre ben, eller en av de to vennene hans skal du redde jorden fra den onde anti- funken. Det er på tide å tre på deg Adidas-skoene, dra fram ghettoblasteren og kjempe for funkens overlevelse. http://www.gamer.no/omtaler/toejam_and_earl_3/ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 HÆH?! TJ&E tilbake?! skal ha meg xbox, jeg nå... wake up... wake up... wake up! ..... WAAAAAKE UUUUUUUUUUP! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Husker Tom Jam & Earl fra Sega Mega tidene... Det var knall spill. Lenke til kommentar
shoestring Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 HÆH?! TJ&E tilbake?! skal ha meg xbox' date=' jeg nå... wake up... wake up... wake up! ..... WAAAAAKE UUUUUUUUUUP! [/quote'] Spillet høres ut som en avlegger av Jak & Daxter. Det virker ikke som om dette er spillet som skal overta plattform-markedet i hvertfall. På tronen sitter Ratchet, og ved hans høyre hånd er Clank, Ridder av Sardinboksordenen. Tror ToeJam er en TYNN unskyldning for å bruke penger på XBox. 8) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har testet spillet selv nå, det har mistet litt sjela det hadde i gamle dager egentlig, ikke noe spes bra plattform spill heller men ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg