TechFrog Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Link 1 Link 2 Får bra omtaler, men finner ingenting om rekkevidde. Det er knapt 4m fra pc-pult til sofa der jeg har sett for meg å bruke det til LCD`n. Om det er andre trådløse tastatur/mus som er bra, så versegod å tipse Pris ca 500-800,-. Endret 14. juli 2008 av cheeba Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) LINK Dette kan jeg anbefale på det sterkeste, har dette selv. ET MEGET BRA TASTATUR !!! Endret 1. juli 2008 av Power66 Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Takk for svar Men det var den rekkevidden da, har du testet opptil 4m? Hva med evt forsinkelse, eller går alt som smurt? Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei igjen Tester dette nå , du for svar snarest...??? Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Testet dette nå på ca 5 meter med musa, og det fungerte uten noe problemer !!! DETTE PRODUKTET ANBEFALES HERVED LINK Endret 1. juli 2008 av Power66 Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Takker for hjelpen! Bestillingen er underveis Ps! Jobber du for NetShop? Hehe Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nei ! Jobber ikke for Netshop, men har handlet alt av Data utstyr der og har bare positivt å si om den nettbutikken ! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg får prøve der neste gang da Hadde en rest på et gavekort i annen butikk, så jeg tok det der. Takk for hjelpen igjen Slenger inn en kommentar når jeg har fått testa det. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Funker fint dette! Rekkevidden er også problemfri. Sitter ca 4m unna sensoren. Zoom-knappen er også veldig grei. Har PC koblet til TV og sitter ca 4m unna den også. Nettleseren og skriften blir litt liten på den avstanden (selv på en 46") så zoomen kom veldig godt med. Mange snarveier også. Kort sagt; en meget rimelig og god investering. Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Funker fint dette! Rekkevidden er også problemfri. Sitter ca 4m unna sensoren. Zoom-knappen er også veldig grei. Har PC koblet til TV og sitter ca 4m unna den også. Nettleseren og skriften blir litt liten på den avstanden (selv på en 46") så zoomen kom veldig godt med. Mange snarveier også. Kort sagt; en meget rimelig og god investering. Hei ! Takk for tilbakemelding :-) Ja Logitech er meget bra !!! Ha en fortsatt fin sommer.. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Understreker erfaringene, har testet maks rekkevidde selv med dette. Gikk så langt unna jeg klarte 5-6 ,meter fungerte prima! Har også testet et annet logitech tastatur +mus. Husker ikke modellen, men noe ala dette men ikke wave. Dette slet det allerede på 2-3 meter. Folk er ofte skeptisk til "wave", det var jeg og. Men etter noen tilvenningstimer er det helt topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå