Gå til innhold

Logitech Cordless Wave Desktop

Anbefalte innlegg

Link 1

Link 2

Får bra omtaler, men finner ingenting om rekkevidde. Det er knapt 4m fra pc-pult til sofa der jeg har sett for meg å bruke det til LCD`n.

Om det er andre trådløse tastatur/mus som er bra, så versegod å tipse :)

Pris ca 500-800,-.

Endret av cheeba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Funker fint dette! :)

Rekkevidden er også problemfri. Sitter ca 4m unna sensoren. Zoom-knappen er også veldig grei. Har PC koblet til TV og sitter ca 4m unna den også. Nettleseren og skriften blir litt liten på den avstanden (selv på en 46") så zoomen kom veldig godt med. Mange snarveier også.

Kort sagt; en meget rimelig og god investering. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Funker fint dette! :)

Rekkevidden er også problemfri. Sitter ca 4m unna sensoren. Zoom-knappen er også veldig grei. Har PC koblet til TV og sitter ca 4m unna den også. Nettleseren og skriften blir litt liten på den avstanden (selv på en 46") så zoomen kom veldig godt med. Mange snarveier også.

Kort sagt; en meget rimelig og god investering. :thumbup:

Hei ! Takk for tilbakemelding :-) Ja Logitech er meget bra !!! Ha en fortsatt fin sommer..

Lenke til kommentar

Understreker erfaringene, har testet maks rekkevidde selv med dette. Gikk så langt unna jeg klarte 5-6 ,meter fungerte prima! Har også testet et annet logitech tastatur +mus. Husker ikke modellen, men noe ala dette men ikke wave. Dette slet det allerede på 2-3 meter.

Folk er ofte skeptisk til "wave", det var jeg og. Men etter noen tilvenningstimer er det helt topp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...