IceFox Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Da fortsetter makroeventyret. Nå har jeg tatt skrittet enda lenger ut, og tom. tilføyet en liten signatur. Jaja, la kanonene fyre løs! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Skarpt og fint. Liker at det ser ut som fluen er på vei "hjem". Liker dog ikke reflectionen som er på vingene. Elelrs liker jeg at bladet er diffust og bakgrunnen er fin. Hva er isoen på? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Selv etter at jeg la på ramme og signatur, ligger EXIF fortsatt implemnetert i fila. ISO 200. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Takk for bump, Remi. Bruk Opera, gutt! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Funker med min FF. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Flott fokus og fine, diffuse, bakgrunnsfarger. Du var kanskje ikke like heldig med refleksjonen i vingene, det blir et unødvendig blikkfang i mine øyne. Har selv vurdert å gå til innkjøp av Nikkor 105mm f/2.8 VR. Er dette objektivet å anbefale? Når det gjelder EXIF-data i FF trenger du et programmvaretilleg. Dog ser det ut til at disse ikke støttes i FF3. Selv bruker jeg Opera som har dette implantert. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Et objektiv jeg helt klart anbefaler. Kan bli kortere enn ønskelig til insekter, men funker jo, så sant man lister seg litt fram. Sigma 150mm kan kanskje være et bedre alternativ. Jeg var usikker på hvor mye jeg skulle fotografere insekter, men det har jo vist seg i ettertid at det ikke finnes stort annet spennende å bruke objektivet til. Makromessig i hvertfall. Når portrettiden kommer, er den en aktuell kandidat. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering. Din frykt for at noen skal ta bildet ditt fører til smerte for meg. Du har et fint bilde, ikke ødelegg det med en signatur med mindre du ordner deg en ordentlig logo eller skriver navnet ditt på bildet med din egen håndskrift. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering. Din frykt for at noen skal ta bildet ditt fører til smerte for meg. Du har et fint bilde, ikke ødelegg det med en signatur med mindre du ordner deg en ordentlig logo eller skriver navnet ditt på bildet med din egen håndskrift. Mulig jeg kunne klart meg uten signaturen, ja. Likevel synes jeg det ser bra ut på makrobilder. Men det er meg om det da. Skulle gjerne hatt et tegnebrett for å få signaturen min digitalisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå