lfnsr Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg hørte såvidt en sang på The Voice TV, mens jeg var på jobb idag. Nå sitter jeg her å googler men finner ikke sangen!!! Vansklig å forklare en sang men skal prøve så godt jeg kan... De brukte den beat'n som er i sangen "Sal't N Pepper(Pepa) - Push It" Så sang de et eller anne so fresh, so clean ( Nei ikke outqast ) Tror det var en nordisk gruppe, ikke helt sikker... Kan hende den sangen suger big time, men det lille jeg hørte var ganske kult Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Lurer du på hva sangen eller artisten heter?, LES 1. INNLEGG Endret 1. juli 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Lurer du på hva sangen eller artisten heter?, LES 1. INNLEGG Jeg lurer på hva sangen heter, trodde d sto greit forklart i posten men.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 trykk på linken han har postet og spør der istedet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Han mente at du burde spørre i tråden han linker til i steden for. Mange flere som ser spørsmålet ditt, og sjansen for å få svar er mye større Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Han mente at du burde spørre i tråden han linker til i steden for. Mange flere som ser spørsmålet ditt, og sjansen for å få svar er mye større Okay, skal prøve d! Sorry, så ikke linken din! :/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Lurer du på hva sangen eller artisten heter?, LES 1. INNLEGG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg