fargoth Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kan jo være et tegn på hemoroider også, som vistnok skal kunne forårsake blødninger der bak.. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Såret vil uansett lege seg ganske fort selv`? Får blod på dasspapiret en gang i blant, men skjer som oftest bare 1-2 ganger etter hverandre før det er fint igjen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har vel ingenting å si. Tror du f.eks. indianer-stammen i Amazonas gjør dette? De vet vel knapt hva såpe er. Ergo klarer kroppen å fikse slike bagateller selv. At indianerstammen i Amazonas sprader rundt med infiserte sår i rassen er vel heller irrelevant i denne sammenhengen. Såpe er vel heller ikke nødvendig for å kunne vaske seg for jeg regner med at de vet hva vann er. Det er godt mulig kroppen greier å ordne opp selv, men du hjelper ikke akkurat til hvis du går rundt med bæsj i såret. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 trådstarter, det kan være at du er føtt med "tvillinger" kompis av meg har. han er nettopp operert for det. er ikke farlig bare ekkelt. men er ikke sikkert det du har. tvillinger er små hull som er oppafor "rævhullet". man kan bli operert for det. det er ikke farlig. er veldig mange i norge som har hatt slik og blitt opperert. er helt normalt. men jeg tror ikke det er det du kan ha. hmm vanskelig å si. maybe du tørker deg for hardt ? spis mat som du tåler så du slipper å drite 5 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå