Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blod på dasspapiret

Gjest anonym_seff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vel ingenting å si. Tror du f.eks. indianer-stammen i Amazonas gjør dette? De vet vel knapt hva såpe er. Ergo klarer kroppen å fikse slike bagateller selv.

At indianerstammen i Amazonas sprader rundt med infiserte sår i rassen er vel heller irrelevant i denne sammenhengen. Såpe er vel heller ikke nødvendig for å kunne vaske seg for jeg regner med at de vet hva vann er. Det er godt mulig kroppen greier å ordne opp selv, men du hjelper ikke akkurat til hvis du går rundt med bæsj i såret.

Lenke til kommentar

trådstarter, det kan være at du er føtt med "tvillinger"

kompis av meg har. han er nettopp operert for det. er ikke farlig bare ekkelt. men er ikke sikkert det du har.

tvillinger er små hull som er oppafor "rævhullet". man kan bli operert for det. det er ikke farlig. er veldig mange i norge som har hatt slik og blitt opperert. er helt normalt.

men jeg tror ikke det er det du kan ha. hmm vanskelig å si. maybe du tørker deg for hardt ? spis mat som du tåler så du slipper å drite 5 ganger om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...