Gjest anonym_seff Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dette er faktisk et seriøst spørsmål, og av naturlige grunner poster jeg anonymt. Jeg kan se dohumoren så bare le Er det vanlig at det kommer litt blod på dasspapiret hvis man må drite flere ganger daglig? Noen dager kan det hende jeg må drite 5 ganger, hvis jeg spiser feil mat, og da svir det til slutt i ræva og jeg blir sår og det kommer litt blod på dasspapiret. Jeg gikk over fra miljøvennlig til sånn lambi, er veldig mykt og godt, da bedret problemet seg litt, men ikke helt. Noen andre som har det slikt? Og skal det være slikt? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har det slik nesten hver dag Tror det kommer av at jeg tørker meg for hardt :!: Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har opplevd det samme problemet enkelte ganger. Dog kun i tilfeller med diaré e.l. Vil ikke tro at det er noe som helst unormalt med det. Huden blir sår og irritert, og det fører til at det blør litt. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Oj! Ehm...betyr det at du har klart å rifte opp huden der? Eller laget et sår? Kan ikke det føre til infeksjon? Siden du sitter på dassen som ikke akkurat er det reneste stedet. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jepp, normalt hos meg iallefall. Svir noe sykt da xD Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Oj! Ehm...betyr det at du har klart å rifte opp huden der? Eller laget et sår? Kan ikke det føre til infeksjon? Siden du sitter på dassen som ikke akkurat er det reneste stedet. Har ikke du sett Mythbusters? Dasslokket ER det reneste stedet i huset Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 det er nok helt normalt. skjer relativt ofte. nå har jeg en relativt rask forbrenning så jeg er normalt sett på do 3-4 ganger daglig og da blir det nok litt slitt baki der Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Oj! Ehm...betyr det at du har klart å rifte opp huden der? Eller laget et sår? Kan ikke det føre til infeksjon? Siden du sitter på dassen som ikke akkurat er det reneste stedet. Har ikke du sett Mythbusters? Dasslokket ER det reneste stedet i huset Du sitter vel ikke på dasslokket og driter vel? Det er dasshølet jeg snakker om. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du sitter vel ikke på dasslokket og driter vel? Det er dasshølet jeg snakker om. Du stapper heller ikke anus ned i dasshølet. Håper jeg... Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du sitter vel ikke på dasslokket og driter vel? Det er dasshølet jeg snakker om. Du stapper heller ikke anus ned i dasshølet. Håper jeg... Man stapper den ikke helt ned, tenker jeg. Men bakterier finnes overalt. Selv i luften. Og rundt i dassen. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Driter du så ofte kan det jo hende du har fått hemorider. Da vil man kunne få noe blod når man tørker seg. Alt i alt tror jeg du bør se litt på kostholdet ditt, om du får i deg nok fiber, osv... Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er vel ikke så uvanlig at man skjærer seg på bæsjen, men driter du virkelig så mange ganger daglig (til tider)? Driver du med trening/bygging av noe slag, så kan det jo hende du fokuserer for lite på enkelte ting i kostholdet ditt. Ja, enkelte folk fokuserer for mye på kun proteinrik mat..been there done that . Høres uansett ut som du spiser en god del mat daglig, men skal ikke ta noen brå beslutninger om noe jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Gjest anonym_seff Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ok. Kanskje kosten min er problemet. Driter man mindre om man spiser mer fiber, eller var det motsatt? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ok. Kanskje kosten min er problemet. Driter man mindre om man spiser mer fiber, eller var det motsatt? Motsatt; du driter MER om du spiser mer fiber. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Man driter mer porøst ved mye fiberinntak. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det glir bedre, så da blir det ikke så sårt... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hvis du ikke driter blod så er det vell ikke så farlig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kommer vel litt blod når man har en skikkelig svææær hard kabel å få ut, tenker jeg :!: Sånn er det ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Om det er på utsiden av brunøyet det er sår er det nok lurt å vaske seg hver gang man driter så man ikke får møkk såret. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Har vel ingenting å si. Tror du f.eks. indianer-stammen i Amazonas gjør dette? De vet vel knapt hva såpe er. Ergo klarer kroppen å fikse slike bagateller selv. Endret 3. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå