miniPax Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 På en måte betaler jeg ikke for det, men Barbara tjener penger på at jeg er der. Ved å ha reklame på siden, tjener de penger på at folk leser det. Nå tjener vel barbara.no en fast sum på å ha reklame på siden dems, da jeg mener å huske at hardware.no nettverket ikke har visnings- eller klikk pasert betaling på reklame... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Det er sant. Mener å ha lest det jeg også. Men la oss nå si at de som sponser denne siden er inne på barbara og leser en artikkel eller to, bare for å finne ut hva de sponser, liksom. Hvis det var meg som sponset de, hadde jeg gitt de beskjed om dette med en gang, og hvis de ikke skjerpet seg hadde jeg sluttet å betale. Men grunnen til at jeg startet tråden var at jeg ville gi beskjed om at de burde rette feilene sine, for det er faktisk bare barbara.no det går ut over. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Nettavisen har også VELDIG mange skrivefeil Sende mail til en av journalistene deres, og da fikk jeg kjapt svar: " Hei, Du har selvsagt helt rett :-) Takk for at du sa ifra. Mvh xxx xx x x x x TV2 Nettavisen " Og like etter var alle leifene rettet opp Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Kult... venter ikke akkurat samme respons her, men kanskje heller en uke ban, elns? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Litt off topic: Jeg blir utrolig frustrert over å se skrivemåter som "Hvem mobiltelefon skal jeg velge?" ol. Det heter hvilken mobil... Det er greit at noen fjortiser i hormonell ubalanse ikke skjønner verdien av et norsk språk som har klare rammebetingelser for hva som er riktig og galt. En helt annen sak er det når folk i myndig alder har samme meninger. Det er forskjell på ubevisste skrivefeil og bevisst gjentatte feil. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 er enig med at det er bedre å sende kommentaren rett til forfatteren av artikkelen så kan den rette det opp selv - å komme med kommentaren her er 2. beste valget. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Litt off topic:Jeg blir utrolig frustrert over å se skrivemåter som "Hvem mobiltelefon skal jeg velge?" ol. Det heter hvilken mobil... Ja, ser det er mange som skriver det. Lurer på hvorfor... Det er greit at noen fjortiser i hormonell ubalanse ikke skjønner verdien av et norsk språk som har klare rammebetingelser for hva som er riktig og galt. En helt annen sak er det når folk i myndig alder har samme meninger. Det er forskjell på ubevisste skrivefeil og bevisst gjentatte feil. Jeg pleier å se på svisj om natten for å bli underholdt av det.. Søt gutt 42 vil tazte med søt jente. Klemz! er enig med at det er bedre å sende kommentaren rett til forfatteren av artikkelen så kan den rette det opp selv - å komme med kommentaren her er 2. beste valget. Ja, men dette er fortsatt barbara.nos sitt forums "tilbakemeldinger"... Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Nå er det blitt en flamewar ut av dette. Så vi stenger her, med mindre Mohammed vil ha tråden åpen. Skrivefeiler er vanskelig å unngå på en stor side. Men hvis noen tar på seg jobben med korrekturlesning (verdens verste drittmøkkajobb) er det jo kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg