Nistelrooy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da er tiden kommet for at jeg skal ha meg en ny telefon. Det skal være en Sony Ericsson. Den trenger ikke være så superavansert, da jeg ikke trenger så mange funksjoner utover det vanlige. Jeg har et djuice nonstop abbonement, så jeg kan vel velge en telefon billig. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: Nei -EDGE: Nei -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Alle -Vekt: Ikke stor betydning -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: -Farger: Ja -Størrelse på skjerm: Vanlig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 2000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): Ja Hvis med abbenoment, hvilket? Djuice nonstop Diverse: -Merke: Sony Ericsson -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Ikke viktig -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Helst -UMTS: Nei -Triband: Nei -wLAN: Nei - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Helst -Batterilevetid: Ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest SMS, lite ringing. Håper noen kan komme med et par forslag. Takk. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Takk for tipset. Den så ganske bra ut den. Flere forslag? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 C902 Er denne å anbefale? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hvis du er ute etter bra kamera kan nok den være bra. Jeg ville gått i en butikk å testet tastene på den først tho, jeg synes de var litt rare Sikkert en smakssak Endret 1. juli 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Den telefonen jeg har nå er W880i og de tastene liker jeg. Så jeg regner med at jeg liker de uansett. Men jeg stikker bort på Expert på mandag og både kjenner på taster og kjøper den mobilen jeg bestemmer meg for tenker jeg. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er egentlig forskjellen på C902 og C902i? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tror ikke det er noen forskjell Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ok. Det ser u til at det blir den jeg velger. Jeg får jo tross alt innkjøpspris. Da er det jo like greit å velge den og betale et par kroner og få en bedre telefon enn å velge W890i. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har sett litt på G700 nå også. Hvilken telefon er best av G900 og C902? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 G900 er jo en smarttelefon, og hvis ikke du trenger de mulighetene ville jeg gått for C902. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jepp. Jeg går for den, C902. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå