Aiven Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Fyrte opp Age of Conan på high og det gikk jo strålende i 10 minutter, så frøys alt. Har tenkt å sette på ny kjølepasta og sette inn to vifter i kabinettet som blåser luft på kortet, inntil ATI oppdaterer driverne sine, så den originale vifta kan fungere skikkelig. Kortet er fra Powercolor. Skrudde ut alle skruene på baksida og regnet med at kjøleribben skulle løsne, det gjorde den ikke, den sitter fremdeles bom fast. Endret 2. juli 2008 av AvieN Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Riv den av - er bare kjølepasta og termisk lim som holder den igjen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 med rivatuner kan du jo manuelt styre vifta.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nei, du kan ikke det med 4850 enda. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Riv den av - er bare kjølepasta og termisk lim som holder den igjen. Hørtes litt brutalt ut,men du har rett. Bare man ikke river for hardt. Kan lønne seg å varme opp med en hårføner. Da blir det lettere å rive den av. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da risikerer du å smelte plastikken som sitter mellom kobberet og PCBen, men jaok.. Merkelig sted å plassere en plastikk-film. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da risikerer du å smelte plastikken som sitter mellom kobberet og PCBen, men jaok.. Jeg mener ikke at man skal varme opp så mye da. Det er tross alt ikke en varmluftpistol,men en hårføner. 50-60 grader bør være uproblematisk. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, en hårføner blir ikke så voldsomt varmt som man skulle tro. Jeg har selv brukt hårføner på forskjellinge ting før, og det har alltid fungert uten problem. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 syntes det var litt merkelig at man bare kan rive den av med å varme den opp til 50-60 grader.. er det fare for at viften detter av hvis kortet kjører på 100 grader da kanskje..? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ser ut som du blir min helt i dag wheelman, takker så mye. Kommer tilbake med før og etter resultater, etter testing Endret 2. juli 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hehe ikke løsne kjøleribbene....jeg gjorde det på mine rambrikker når jeg skulle feste vannkjøling på dem. Trodde jeg gjorde alt bra, men da jeg kom til den 4brikken fant jeg ut at det hadde fulgt me 1stk 32mb rambrikkekrets på hver av de varmesprederne som jeg hadde løsnet. ikke løsne noe som allerede sitter fast som f...! =D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 syntes det var litt merkelig at man bare kan rive den av med å varme den opp til 50-60 grader.. er det fare for at viften detter av hvis kortet kjører på 100 grader da kanskje..? Det er jo skruer også da Ser ut som du blir min helt i dag wheelman. Wohoo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå