King123 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Syns sånn dressing man får på hamburger på gatekjøkkeneer er så gode Noen som vet hvor kan man få tak i gatekjøkken dressing? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Forsøk å ringe til Stabburet, de leverer strøken hamburgerdressing, dog i femliterdunker http://www.stabburet.no/eway/default.aspx?...329:1:0:0:::0:0 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 hamburger dressing selges på butikken i vanlige flasker... Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hamburger dressing selges på butikken i vanlige flasker... Det kan du si, men det er ikke den samme Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hamburger dressingingen de har på gatekjøkken er nøyaktig den samme som er i de små familie flaksene de har på butikken... er det en annen produsent så er saken en annen.. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hamburger dressingingen de har på gatekjøkken er nøyaktig den samme som er i de små familie flaksene de har på butikken... er det en annen produsent så er saken en annen.. Jeg har jobbet for Stabburet i en del år, og IDUN sin hamburgerdressing, er IKKE den samme som selges av Stabburets Storkjøkkenavdeling til Storkjøkken (Les: Gatekjøkken) Og JA, Stabburet og IDUN, ER samme selskap, og Eies begge av Orkla Foods , og står bak merkenavn som Idun, Stabburet CHEF og MANGE andre , tilmed Kims og Sætre ...... Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvor man kan kjøpe denne: http://produktkatalog.stabburet.no/eway/de...:0:4523:1:::0:0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Forskjellige gatekjøkken har svært forskjellige dressinger har jeg erfart. Noen har så god dressing at det er verdt prisen alene, mens andre bare har sånn blass rosa partydressing uten smak. Den på Snappys i Drammen f.eks. er helt orange, og smaker masse krydder. Mulig de blander den selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vet de har den på Storcash i hvertfall. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vet de har den på Storcash i hvertfall. Hvor er det? Bor i Trondheim.. Vet de har den på Storcash i hvertfall. Hvor er det? Bor i Trondheim.. Fant det ut:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fant det ut:)Goodie. De har også mange andre gatekjøkken-, og storkjøkken-varer der. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ifølge nettsiden deres er de kun åpne for næringsdrivende. Kan jeg ikke dra opp dit og kjøpe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Ifølge nettsiden deres er de kun åpne for næringsdrivende. Kan jeg ikke dra opp dit og kjøpe? Du må ha et organisasjonsnummer for å handle der ja. Men kjenner du ingen som driver firma eller noe? Endret 16. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jo, gjør faktisk det. Men nå ble det plutselig mye styr for en flaske dressing...hehe. Man må jo registrere seg og alt mulig.. Får prøve å sende de mail. Takk for hjelp forresten! Endret 16. juli 2008 av Proxes Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 storcash får sine varer fra Asko hvis jeg ikke tar helt feil, så de har vel kanskje på Asko også ... Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sendte mail til Stabbuter, og fikk til svar at de har sluttet å produsere Hot Dog dressingen, men da sikkert i forbrukerutgaven. Jaja, nå må jeg få en bekjent av meg til å bli Storcash medlem uten at han driver med noe av det de selger selv(økonomi)..hehe. Men det funker vel det og?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Til dere som bor i Kristiansand selger de de alt fra hamburger til kebab dressing fra stabburets storkjøkken på "Happy" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå