Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker jenter like mye på sex som gutter?

Gjest en_liten_kåting

Anbefalte innlegg

Gjest en_liten_kåting

har hørt at jenter tenker like minst mye på sex som gutter... selv får jeg opphissende bilder på netthinna hver gang jeg er i nærheten av ei jente, betyr det at det er relativt store sjanser for at jenter rundt meg tenker nesten det samme om meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Vi tenker mye sex vi jenter også. Men forskjellen tror jeg kanskje er at vi ikke blir pirret av så mange menn egentlig. Det er mange menns utseende som ikke pirrer oss, fordi vi ikke er så visuelle av oss, så må kvaliteten være bedre for å pirres ( det er min teori da). Ser jeg en lekker gut, ja så tenker jeg jo mitt. Ser jeg en mindre attraktiv gutt, eller en middelmådig, ja så tenker jeg mitt...( He he, du vil ikke vite hva jeg tenker, for da får dere bare dårlig selvtillit)...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Jeg er et levende eksempel på at jenter tenker ubeskrivelig mye på sex. Tror jeg drar opp gjennomsnittet til jenter 70%

Jepp^-^

Med Japan som interesse, er jeg ikke overrasket :!:

Lenke til kommentar
Jeg er et levende eksempel på at jenter tenker ubeskrivelig mye på sex. Tror jeg drar opp gjennomsnittet til jenter 70%

Jepp^-^

Med Japan som interesse, er jeg ikke overrasket :!:

og enda så er det japanere som er mest seksuelt frustrerte og missfornøyde. haha

Lenke til kommentar

Grekere har i gjennomsnitt mest sex i året i hele europa. Jeg er gresk og jente. JEg tenker ganske mye på sex, og det er ikke ofte det er vanlig sex jeg tenker på... Ser jeg en atraktiv gutt/mann tenker jeg dirty neste med en gang :p

Men jeg har det litt vanskelig med å forstå hvordan gutter kan bli veldig fort pirret bare av å se på pupper, selvom de har sett dem hundre ganger før. Men så har egentlig en veldig veltrent og sommerbrun mannskropp samme effekt på de fleste jenter da.. jaja

Lenke til kommentar
Jeg trur gutter tenker mer på sex en jenter, men jeg er bare gutt da :cool:

Det har vell mer med at menns seksualitet er noe mer simpelt enn kvinner sin (?) Det ligger vell til gjennomsnittet at det ikke er mest visuelt kviner "fantaserer"(mao tenke på sex). Mens hos menn så er det vell lett å teke "dæven for ei ræv, skulle likt å benka hun oppmot veggen" etc. I det siste har jeg fått meg en veninne som har en helt sinnsyk sexdrive, og det..*kremt* bærer sine frukter :D

Lenke til kommentar

Det kommer vel an på om jenta er i "paringssensong"...litt dyrisk der ja. Men jeg som jente har gjerne følt at... etter eggløsning så tenker jeg mye mer på sex enn etter menstruasjonen. Hormonene som bestemmer litt? Og effekter fra p-piller kan være en årsak? Enten minkes sexlysten...noe som fører til mindre sextenking, ellers så økes sexlysten og mer tenking på sex.

Sist nevnte er hva jeg har opplevd iallfall.

Lenke til kommentar

Det har vell mer med at menns seksualitet er noe mer simpelt enn kvinner sin (?) Det ligger vell til gjennomsnittet at det ikke er mest visuelt kviner "fantaserer"(mao tenke på sex). Mens hos menn så er det vell lett å teke "dæven for ei ræv, skulle likt å benka hun oppmot veggen" etc. I det siste har jeg fått meg en veninne som har en helt sinnsyk sexdrive, og det..*kremt* bærer sine frukter :D

Bare lurer.

Far snart?

Lenke til kommentar

Bare lurer.

Far snart?

Takker gudene for at jeg ikke er det ! Ingenting rystet psyken min som filmen "Knocked Up". Eller flama du meg nå :(

Lenke til kommentar
Ser jeg en atraktiv gutt/mann tenker jeg dirty neste med en gang

Vil du ha noen bilder av meg...? :whistle:

Men jeg har det litt vanskelig med å forstå hvordan gutter kan bli veldig fort pirret bare av å se på pupper, selvom de har sett dem hundre ganger før.

Avvenningsperiode fra ca. 3-4 år og opp til 13-14 år er virkelig tøff. Så savnet blir stort..

;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...