Devner Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei, er det noen som har brukt denne versjonene av Windows Microsoft Windows XP Prof. X64 Eng OEM ? (er jo umulig å få taki en f*** fullversjon) (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309922) Microsoft Windows XP Prof. X64 Eng OEM, på denne, får jeg bruke alt innholdet? at det ikke er som på Nero7 OEM, jeg betalte for det, og senere måtte jeg betale enda mere for å bruke resten (enda det er instalert). Takker for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er jo ingen forskjell i innholdet på OEM og fullversjon, hvis det er det du mener. Fullversjon betyr at du har rett til support fra Microsoft, og at du har lov til å flytte den fra en PC til en annen. OEM derimot gir ingen support, og når den først er installert har du ikke lov til å bytte for mye hardware. Bundling med reduserte versjoner av applikasjoner, slik som Nero, er noe helt annet. Lenke til kommentar
Devner Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Okei, men med ingen support håper jeg du ikke mener at man ikke kan laste ned oppdateringer og software fra microsoft hvor man må verifisere seg - bevise at man har en ekte windows. Det med å ikke bytte hardware går no greit, så lenge ikke er uheldig, hehe... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Oppdateringer er ingen forskjell. Support betyr at man kan kontakte Microsoft hvis man har problemer. Det kan man vel forsåvidt uten support også, men da må man betale en god del. Lenke til kommentar
Devner Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Ahh, fint heldigvis:) Forresten, sjekket pris, 500NOK for en samtale, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå