lilfire Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 fant nyllig ut at jeg ikke klarer å være flink nok til å ta backup av data. her om dagen gikk det galt og masse mail gikk tapt. jeg har nå satt opp en "backup" konto på gmail. så all epost som sendes til min mail sendes også som en kopi til gmail eposten. Men jeg har noen hundre epost som jeg kun har i outlook som jeg gjerne skulle hatt backup av. i form av webbassert løsning. (dette gir meg jo også mullighet til å lese mailen min på andre maskiner og) finnes det et program som kan markere noen hundre eposter og videresende dem til en annen epost addrese? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 fant nyllig ut at jeg ikke klarer å være flink nok til å ta backup av data. her om dagen gikk det galt og masse mail gikk tapt. jeg har nå satt opp en "backup" konto på gmail. så all epost som sendes til min mail sendes også som en kopi til gmail eposten. Men jeg har noen hundre epost som jeg kun har i outlook som jeg gjerne skulle hatt backup av. i form av webbassert løsning. (dette gir meg jo også mullighet til å lese mailen min på andre maskiner og) finnes det et program som kan markere noen hundre eposter og videresende dem til en annen epost addrese? Om du bruker Outlook kan du vel bare velge CTRL-A (Merk alle) høyreklikke , og velge videresende ?? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 nei da sender man en mail ved vedlegg av all mailen. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hva med en regel som sender eposten videre. Også kjører du den regelen på alle dine eksisterende eposter. Noe sånn som: Mottat via "din epostkonto" Videresend til "gmailkonto" Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 hmm det kan jeg prøve, har ikke brukt regler til gammle eposter før men kan se på det Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 nå har jeg prøvd det og det virka som det fungerte bra, MEN av de nesten 1000 meldingene jeg skulle ha videresendt kom kun 10 fram, selv om jeg har alle i sendte elementer på outlook. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 delte det opp ni midre mengder og skrude av virus scan ved sending, så gikk det takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå