NM91 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Har et lite problem her. Hver gang jeg har på nettradio/torrentprogram og liknende (konstant nedlastning av data) så mister jeg nettet ca en gang i timen. Nettverket blir ikke borte, men mister evnen til å laste ned data. Det jeg må gjøre da er å ta ut og inn strømkabelen til routeren (dette skjedde med den forrige routeren og). Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Oppgradere firmware? Hvilken router er det? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Står at det er en Belkin wireless g plus router på den. Men jeg kan jo se om jeg får lagt inn ny firmware Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hadde det samme problemet med en trådløsrouter fra NGT. løste problemet ved å begrense antall "connections" og begrense upload hasstighet slik at det ikke blir en flaske hals. det løste problemet. men routern restarter av seg selv ca 2 til 3 ganger om dagen aner ikke hvorfor.... Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det kan jeg jo prøve Det gjør man vel ved å logge inn på routeren? Edit: Fant ikke noe da jeg logget inn på routeren, men nå er ikke jeg no ekspert på området, for å si det sånn Endret 2. juli 2008 av nm91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 nei du gjør det på selve torrent programmet Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) åja, kan jo prøve det Så får jeg se om den takler nettradio etter det Edit: funker nå :!: Endret 3. juli 2008 av nm91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå