Gå til innhold

BK: Sigaretten tennes

Anbefalte innlegg

Lett! Bilde nr #2 > #1.

Begge gode bilder, synd med artifekten rundt tromma i bilde 2, men likte det fremdeles best.

Får ikke denne pose følelsen av bilde, da han har ingen kontakt med fotografen og det liker jeg. Bilder tatt av entusiaster i sitt rette element.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det siste bildet er genialt.

*Takker og bukker*

Siden jeg ikke er noe storrøyker får jeg henge meg på de som foretrekker #1, selv om #2 også har sin sjarme. Synes scenelyset gir en god effekt med et subtilt fargeinnslag. Jeg synes ikke fargestripene langs beinet og skarptromma gjør noe, det ble dog litt mer påfallende på s/h-versjonen.

Takk for positiv kritikk. Fargestripen begynner å plage meg mer og mer, så det er godt mulig jeg tar på meg retusjeringsjobben for å få den fjernet.

Lett! Bilde nr #2 > #1.

Begge gode bilder, synd med artifekten rundt tromma i bilde 2, men likte det fremdeles best.

Får ikke denne pose følelsen av bilde, da han har ingen kontakt med fotografen og det liker jeg. Bilder tatt av entusiaster i sitt rette element.

Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar

Det som ødelegger litt for meg, er den "kontrast-strek" effekten du får på slike bilder, når du prøver deg på litt ala Dave-Hill effekt på mørke, og ikke perfekt eksponert bilder.

Vet ikke om det er slik på de større filene, men du ser klart og tydelig disse strekene på det øverste bildet oppe, noe som en med skarpt øye legger merke til. Selvfølgelig meget gode bilder(90% mer interessant enn andre bilder her)

Lenke til kommentar
Det som ødelegger litt for meg, er den "kontrast-strek" effekten du får på slike bilder, når du prøver deg på litt ala Dave-Hill effekt på mørke, og ikke perfekt eksponert bilder.

Ja, jeg ser det. Leit at sånt inntreffer, men så lenge jeg har bildene lagret kan det fint dukke opp nye versjoner med annen etterbehandling.

Ellers takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...