Komadyret Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vet noen om en god 850-1000W single-rail psu? Eneste jeg vet om er Silverstone sin OP og DA serie, men jeg finner ikke noen som selger de. Kan noen peke meg i riktig retning eller komme opp med et godt alternativ. Silverstone er ganske dyre greier også, så det gjør ingenting om et billigere alternativ av god kvalitet dukker opp. Endret 1. juli 2008 av Komadyret Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Vet noen om en god 850-1000W single-rail psu? Eneste jeg vet om er Silverstone sin OP og DA serie, men jeg finner ikke noen som selger de.Kan noen peke meg i riktig retning eller komme opp med et godt alternativ. Silverstone er ganske dyre greier også, så det gjør ingenting om et billigere alternativ av god kvalitet dukker opp. Her har du en single-rail PSU til. OCZ Elitexstream 1000 W har en 12v linje som kan levere maks 80A (960W). Tester: På Hardware.no På Hardocp.com Endret 2. juli 2008 av LAEN Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Takker for den LAEN Har funnet en Corsair 1000W også, men den har 2x500W rails. Det skulle duge det også, men prisen er såvidt lik at det er mye mulig jeg ender opp med den OCZ enheten Må bare fikse litt deler til gamle bilen min og se hva som er igjen av skattepengan etterpå, så bli det shopping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå