sureup Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hey, skal ha et nytt headset etter jeg har ødelagt, 2, eller 3 Steelseries 5h headset. Hovedsaklig pga ledningene inni headsettet+ kontrolleren er utrolig dårlige. Lyden kommer og går på høyre øret på den siste som jeg har nå. Jeg elsker lyden in game men orker ikke betale mer for noe som ikke varer mer enn et par måneder selvom jeg behandler den bra... Så da tenkte jeg jo seff på SteelSeries Siberia Full-size USB Headset https://prisguiden.no/product.php?productId=85123 Men vil gjerne ha flere alternativer, betaler gjerne litt mer for å få bedre kvalitet. Liker heller ikke mic'en til Siberia... (clip-on er no skit!) Hører også på masse metal så godt med god bass, men jeg hører så lite forskjell på kvaliteten på musikken at det er gamingen som er det viktigste! Usb lydkort er også veldig kjekt siden det eneste jeg har av lydkort er innebygget i 680i kortet mitt, som jeg ikke vet om er godt nok til mitt bruk? Hadde USB lydkort som fulgte med på de 2 siste headsettene mine ihvertfall og d har funket veldig bra, men lurer på om jeg kan bruke det videre til et annet headset? Så takker for all hjelp, og hadde vært fint om jeg fikk det raskt siden jeg sykler ned til byen imorra =) Lenke til kommentar
broil Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Koss Portapro er ganske bra til musikk men helt udugelig til spill. Det er billig også:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå