PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Den tipper jeg han har fått allerede fra en eller annen. Vi kan ikke være de eneste som har oppdaget den. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for han er ikke skyldig i å ødelegge en generasjon fotografer, eller noe slik. Slapp i trynet på en søndag her i gården.... Men det er jo artig at du har funnet frem til mailen. Har du sendt ham en mail? Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har ikke peiling på mail adressen hans. Er NAPP medlem og surret meg over til bloggen hans ved en tilfeldighet, som jeg linket til.. Men det er sikkert mulig å få tak i e-post adressen. Ta en titt på bloggen. for han er ikke skyldig i å ødelegge en generasjon fotografer, eller noe slik. Får håpe det Men Scott Kelby har bare skrevet noen få bøker om fotografering. Det er databøker og spesielt Adobe programmer han skriver bøker om. Sikkert derfor han er: Scott Kelby is the editor and publisher of Photoshop User Magazine, Layers magazine (the how-to magazine for everything Adobe®) and President of the National Association of Photoshop Professionals (NAPP). Og ikke: Scott Kelby is NOT the editor and publisher of Photographer Magazine, Aperture magazine (the how-to magazine for everything DoF) and President of the National Association of Photographer Professionals. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Han har nok sin styrke andre steder enn fotografering, og det er tydelig i hans forfattervirke. Det betyr ikke at han er en dårlig fotograf, for det er han neppe. Han kan mye, og forklarer det ganske bra i den boken jeg har lest. Dessverre har det sneket seg inn en grov feil, og kanskje noen andre småfeil for alt jeg vet. Jeg har fremdeles bare skummet storparten av boken. Og jeg tror nesten jeg kommer til å lese noen av Adobe-bøkene hans. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvilken butikk er den greieste og skaffe denne boka fra ? Jeg kjøpte min på Akademika på Blindern. Men jeg vet ikke hvor praktisk det er for deg. Tom Blinder er nok for langt unna,men bestilte den direkte av han på nettet. han har et tilbud med tre bøker for tiden. The Digital Photography Book volume I og II plus ligthroomboka Er vel påtide jeg begynner å lese om fotografering også,så jeg slo til. Hele pakka kommer på ca 500.-ink frakt. Momsfritak på bøker ?. http://www.kelbytraining.com/product/the-s...collection.html Endret 6. juli 2008 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg mener å huske at det ikke er moms på bøker. Tom Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ingen moms på bøker til eget bruk. Men da må det KUN være bøker i den forsendelsen. Det er en fordel å sjekke amazon.com og amazon.com/uk før man bestiller fra kelbytraining.com Har sett flere eksempler der amazon er mye billigere og det er med NAPP rabatten min på kelbytraining. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ingen moms på bøker til eget bruk. Men da må det KUN være bøker i den forsendelsen. Det er en fordel å sjekke amazon.com og amazon.com/uk før man bestiller fra kelbytraining.com Har sett flere eksempler der amazon er mye billigere og det er med NAPP rabatten min på kelbytraining. Bli omtrent samme pris ved kjøp av alle 3 bøkene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sjekk sjakalen på TV3, canon-opptikk... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nope, bærbar i kjellerstua... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå