tørrfisk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg trenger min nye maskin relativt kjapt og trenger derfor å benytte meg av overnatt levering. Hvordan kan jeg velge det som et alternativ hos f.eks. komplett? Må jeg være bedriftskunde? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg trenger min nye maskin relativt kjapt og trenger derfor å benytte meg av overnatt levering. Hvordan kan jeg velge det som et alternativ hos f.eks. komplett? Må jeg være bedriftskunde? Hvis du betaler med Visa,så kan du få pakken sendt som bedriftspakke over natt hos Komlpett. Bare vær klar over at fraktprisen er skyhøy. På en pc med skjerm blir det langt over 1000 kr i frakt. Endret 1. juli 2008 av Morten K Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg finner bare servicepakke og henting hos komplett som alternativer Må jeg registrere meg som bedrift? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg finner bare servicepakke og henting hos komplett som alternativer Må jeg registrere meg som bedrift? På betalingsmåte må du velge Visa. Da dukker Bedriftspakke Express over natt opp som alternativ. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke sikkert Posten tilbyr levering over natt der du bor. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Det kommer ikke opp hos meg når jeg velger Visa som betaling. Det står kun to alternativer, henting hos komplett eller servicepakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå