EB_Veyron Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du har ikke finni noen overmadrass heller? Joda, har overmadrass, men det hjelper lite dessverre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Altså, jeg tenkte at om du hadde finni en overmadrass på 150x200 med litt tykkelse, så merker man ikke den sprekken mellom madrassene så godt (: Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er ikke sprekken som er problemet. Det er madrassene som går litt opp i kantene slik at blir en liten kul i midten av senga. Sprekken merker jeg ikke noe til. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da er det 2 nye på 75 cm som gjelder for deg =) Evt med trekk til og overmadrass. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Spørs om det er eneste løsningen ja. Livet er hardt for en fattig student. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe, ja jeg kjenner til det selv;) Men du får trøste deg med at å finne en madrass i 140 cm nok er dyrere enn 2*75, som er veldig kurant størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå