Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Treig levering fra Bilradiospesialisten.

Anbefalte innlegg

For en uke siden bestilte jeg to sub-elementer fra Bilradiospesialisten, og har enda ikke mottat noen pakke. Har heller ikke fått noen mail om at det er sendt. Er det flere som har opplevd lignende?

Vurderer å avbestille pakka, men finner ingenting på nettsiden deres om å avbestille.

Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en uke siden bestilte jeg to sub-elementer fra Bilradiospesialisten, og har enda ikke mottat noen pakke. Har heller ikke fått noen mail om at det er sendt. Er det flere som har opplevd lignende?

Vurderer å avbestille pakka, men finner ingenting på nettsiden deres om å avbestille.

Noen råd?

Har hatt litt trøbbel med de tidligere ja, mitt forslag er å ringe å purre på de.

Lenke til kommentar

Hvis det betyr trøbbel å ikke ha fått varene etter en uke, tror jeg samtlige nettbutikker i Norge har problemer... ;) Posten kan bruke 2-10 dager bare på å levere en pakke, og om BRS ikke hadde dette på lager kan det nok ta en uke eller to ekstra. Helt normalt fra hvem som helst i et lite land som Norge.

Lenke til kommentar
Hvis det betyr trøbbel å ikke ha fått varene etter en uke, tror jeg samtlige nettbutikker i Norge har problemer... ;) Posten kan bruke 2-10 dager bare på å levere en pakke, og om BRS ikke hadde dette på lager kan det nok ta en uke eller to ekstra. Helt normalt fra hvem som helst i et lite land som Norge.

Det jeg har erfart er at varer som de har sagt at de skal sende ikke har blitt sendt. Jeg mener at ting som de ikke har på lager uten at det har vert nevnt på når du bestiller, burde de gi beskjed om på mail eller tlf.

Det jeg mener du bør gjøre er å ringe eller sende en mail å få bekreftet at de har motatt bestillingen din, sjekke om det er blitt sendt eller om de ikke har på lager el. Det skader i hvertfall ikke med en tlf. ;)

Lenke til kommentar

Her er det ikke snakk om leveringstid. Pakka ble sendt i dag, det vil si at det tok 6 virkedager fra jeg bestilte til det ble sendt.

Dette er første gangen jeg har måtte vente så lenge, derfor jeg reagerte litt. Alle andre nettbutikker jeg har bestilt fra, har brukt mye kortere tid.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...