Gå til innhold

Hvor finner man firmware til Samsung?

Anbefalte innlegg

Jeg har en SGH-U100 med asiatisk firmware, så utvalget av europeiske språk begrenser seg til engelsk. Dette er rimelig irriterende, da jeg ikke kan skrive æ, ø eller å, samt ordlisten er jo ikke ideell.

Noen som vet hvordan dette kan ordnes? Jeg har lest på et dansk sted på nett at det finnes telefoner av denne typen med skandinaviske språk, men vet ikke hvor jeg skal lete etter firmware hen.

Noen som har noen tips til dette problemet? Går det an å installere språk, uten å bytte firmware? Vil en mail til Samsung kunne hjelpe meg?

Takk for hjelp!

Endret av aDirdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... Det du kan gjøre er å kontakte Samsung og spørre dem om det er mulig for deg å sende inn telefonen, slik at de kan flashe den med skandinavisk firmware.

Takk for innsatsen! Har nå sendt en mail til Samsung og forklart problemet. Jeg spurte også om det kunne gå an å bli behandlet "utenfor systemet", altså at jeg får svaret fra en privat mail, slik at Samsung ikke står ansvarlig for innholdet, og håper dermed at jeg kan få info/software til å ordne dette selv. Regner med at det er company policy å gjøre slikt på merkeverksteder. Vi får se hva som skjer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...