FuzzyUnc Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Må bare si at jeg synes dekningen av Cebit-messen har vært god så langt. Haugevis av nye HARDWARE-relaterte artikler på kort tid. Det er dette vi vil ha. Keep up the good work. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 enig i at det er fint med mye hardware artikler, men hvorfor må det absolutt stå "CeBIT:" forran alle artiklene? synes det er litt plagsomt jeg, men men... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 enig i at det er fint med mye hardware artikler, men hvorfor må det absolutt stå "CeBIT:" forran alle artiklene? synes det er litt plagsomt jeg, men men... Er jo for å opplyse om at det er artikler i "Cebit serien" Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg synes dere har veldig bra dekning ja, sånt liker vi! PÅ skola har jeg logga meg inn hvert friminutt og sett etter nye artikkler, har som regel vært noen og . I dag sitter jeg og leser alle, tar meg god tid Fortsett sånn, kanskje HWN sin logo kommer på flere skrytevegger neste år Hva er forumnicket til "utsendte representant" egentlig? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hva er forumnicket til "utsendte representant" egentlig? Utsendinger: Martin - mlwirak Magnus - desertglow Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Gud jeg er misunnelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå