tokr Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 fikk en mail i dag som stammer fra et firma som het tellus.com.tw... de brukte adressen som jeg kun har oppgitt til Hardware.no... bruker ikke denne adressen til noe annet... garantert hvilke muligheter er det for at en eller annen luring kan ha snappet opp emailadresser fra hardware.no? Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Sjekk e-posten din! 8) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hvis du begynner med å deaktivere mail i profilen din, vil kanskje færre få maliadressa di Lenke til kommentar
Blod Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hvis du begynner med å deaktivere mail i profilen din, vil kanskje færre få maliadressa di Lenke til kommentar
arcade Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Sjekk e-posten din! 8) Right! E-posten din ligger åpent tilgjengelig her (trykk på e-post-knappen og se selv). Det er garantert en agent som har skannet hardware sitt forum, som så har plukket opp din adresse. Spam suger! Arcade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 fikk en mail i dag som stammer fra et firma som het tellus.com.tw... Den fikk jeg også Hater spam men jobber med noen filtere så jeg slipper mye nå(får ikke så mye heldigvis :-? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 steike... sliter ennå med at de snappet opp emailen min fra newsgroups i forrige århundre.... får 10-20 spam hver dag... spamkiller skiller de ut... men de er liksom der fordet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 steike... sliter ennå med at de snappet opp emailen min fra newsgroups i forrige århundre.... får 10-20 spam hver dag... spamkiller skiller de ut... men de er liksom der fordet... 10-20? :o Mye om dagen det ja. Får heldigvis ikke mer enn 5-6 stk i løpet av uka hvis jeg ikke tar med HW.no sin epost "varsel svar på Tema" som jeg ikke betrakter som spam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå