co2 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jeg skal begynne på studie nå i midten av August, men hvordan fungerer det med stipend? - Søker jeg etter det når jeg først har kommet inn? - Er det via lånekassen.no man får det? - Får man stipendet som lån ved avsluttet studie? Hvordan fungerer det? - Hva er "gjeldsbrevet"? Har virkelig ikke peiling på hvordan dette fungerer, og samtidig så skal jeg på ferie i USA, så jeg får nesten ikke tid til noe Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) jeg skal begynne på studie nå i midten av August, men hvordan fungerer det med stipend?- Søker jeg etter det når jeg først har kommet inn? - Er det via lånekassen.no man får det? - Får man stipendet som lån ved avsluttet studie? Hvordan fungerer det? - Hva er "gjeldsbrevet"? Har virkelig ikke peiling på hvordan dette fungerer, og samtidig så skal jeg på ferie i USA, så jeg får nesten ikke tid til noe Svar på alle disse spørsmålene finner du ut med noen få museklikk på lanekassen.no EDIT: Står mye nyttig her: http://lanekassen.no/templates/Page____5546.aspx Informasjon om omgjøring av lån til stipend og gjeldsbrevet vil du få når du sender søknad via nettsidene. Endret 1. juli 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå