ole_marius Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) har seg så at jeg har ødelagt øreproppene mine og fant ut at kanskje jeg skal kjøpe et headset til telefonen min og til pc'n samtidig. kjører ubuntu som operativsystem når jeg prøver å koble meg til headsetet får jeg meldingen: Kunne ikke vise «obex://[00:1D:82:0F:00:81]/». feil:host down bruk et annet visningsprogram og prøv igjen edit: skal reise bort i morgen og skal være borte på ubestemt tid, håper at jeg kan få et svar i kveld Endret 2. juli 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
t_k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ser ut som det skal fungere med litt scripting. En rask runde på Google gav meg dette: http://fosswire.com/2008/01/11/a2dp-stereo-linux/ Ikke samme modell men samme merke. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 takk for et raskt svar, er elendig å google og tror at jeg aldri hadde funnet den siden. takker og bukker Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) funket ikke, hadde feil linux versjon får å installere noen pakker i følge brukermanualen på den siden Endret 1. juli 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
t_k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ok. Jeg har aldri testet trådløs lyd over bluetooth så jeg har dårlig peiling på dette. Sikkert noen på Ubuntu forumet som har noen løsninger! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 ok, kan prøve der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå