Fear the Scare Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 hei, jeg er mitt på landet uten tv og jeg vil gjerne få PS3'en min til å funke på pc'en..., men jeg har en latop som har ingang for s-video, og jeg lurte på hvordan jeg får denne ingang til funke som input, og ikke output. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) det finnes ikke en "port" i verden som kan fungere som input når den er output Endret 1. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 nei,men det finnes som regel noen løsninger, virker litt merkelig at en så ny pc som jeg har ikke kan brukes som monitor.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 hvem i heitaste vil da bruke en laptop som monitor utenom de som er strandet på landet uten tv og med ps3 i bagasjen, men det får være unntaket det er forøvrig ikke mulig å bruke alle typer vanlige lcd skjermer til ps3 engang, så jeg vil tro du kan skrinlegge ideen dessverre.. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ? Søkte på google, men finner ikke mye. Skjønner heller ikke hvordan du tenker å få en laptop skjerm for å få strøm. Endret 1. juli 2008 av Kolakk Lenke til kommentar
arokh Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 S-Video utgang funker ikke som inngang uansett hvor ny laptopen er. Skjermen ville uansett ikke funket med PS3, den må støtte HDCP for at det skal fungere. Desverre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå