Skutz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! I fjor kjøpte jeg meg en Nokia 6500 Slide. Meget fornøyd med telefonen, alt var fryd og gammen, men i løpet av de siste 6 månedene har jeg opplevd flere feil med den. Den lever så og si sitt eget liv, skrur seg av og på som den selv vil, får blackouts etc. Når jeg skrur den på, må jeg vente mellom 15 og 25 minutter før jeg kan gjøre noe som helst med den annet enn å ringe / motta samtaler, men det mest problematiske er at den henger seg helt opp hver gang jeg prøver å slette meldinger, noe som resulterer i at jeg nå er oppe i nesten 10.000 meldinger! Har prøvd å slette via PC Suite og direkte fra mobilen, men den sletter 39 meldinger og stopper fullstendig opp. Den eneste måten å få den til å fungere igjen, er å ta ut batteriet, vente litt og sette det i igjen og skru den på som vanlig. Så vente i 15 - 25 minutt og så slette 39 meldinger til. Det er en veldig, veldig langsom måte å slette 10.000 meldinger på. Så, hva skal jeg gjøre? Levere den inn på reparasjon, eller gi opp og kjøpe en ny, eller hva? Lenke til kommentar
Skutz Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Så ... Kan noen hjelpe meg, eller i det minste fortelle meg hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå