inoan Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Bruker eMule v0.26d nå. Har et stort problem: Jeg har flere filer som er nesten ferdige. 90%++. eMule finner f.eks 56 brukere med samme filen. Vel og bra. Når jeg dobbeltklikker på filnavnet så kommer lista over de forskjellige brukerne jeg har funnet opp. Etpat stk er queued. Eks. queue rating (QR) 56. Men ca 50 brukere har "No needed parts". Dette er sløsing med båndbredde. Hvordan skal jeg kvittte meg med disse?! Jeg brukte eMule v0.24 før. Da kunne merke alle filnavnene jeg lastet, høyreklikke og velge "Drop not needed sources" så forsvant disse. Dermed fant emule nye brukere som hadde hele filen. Jeg kunne også sette en "hake" ved et spørsmål i instillingene så sa "Automatic drop not needed sources" Igjen; Hvordan fjerner jeg disse "No needed parts?" Hjelp mottas met takk og bukk. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hmm.. det er enda tidlig på morgenenen. Bør vel vente til dere våkner.. Ino Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Vet ikke med din versjon, men eMule Plus som jeg bruker har den muligheten. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hei. Hva er forskjellen på eMule og eMule Plus? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hmm, trur ikke du kan fjerne slikt på eMule 0.26d. Ser en grunn til at du ikke skal fjerne dem da. Når du laster ned fra noe og du får "no needed parts", er det dumt å fjerne den, da denne brukeren kansje driver å laster fra en annen persone, noen blocker du ikke har. Om du da står i kø på den samme persoenen, kan det hende at du står lengre bak i kø enn den med "no needed parts". Med andre ord, så fjerner du da en bruker som kansje vil få blocker du har bruk for om litt. Vet ikke om det funker slik, men kan tenke meg at dette kan skje. Mosher Lenke til kommentar
thorel Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hmm, trur ikke du kan fjerne slikt på eMule 0.26d. Ser en grunn til at du ikke skal fjerne dem da. Når du laster ned fra noe og du får "no needed parts", er det dumt å fjerne den, da denne brukeren kansje driver å laster fra en annen persone, noen blocker du ikke har.Om du da står i kø på den samme persoenen, kan det hende at du står lengre bak i kø enn den med "no needed parts". Med andre ord, så fjerner du da en bruker som kansje vil få blocker du har bruk for om litt. Vet ikke om det funker slik, men kan tenke meg at dette kan skje. Mosher Seinere kanskje brukeren har mer av filen enn deg, da begynner den vel å laste ned selv om du på et tidligere tidspunkt fjernet han fra queuen...? Edonkey-nettverk-program leiter jo etter nye brukere hele tiden... tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå