Gjest Slettet-FvLRny Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Som dere sikkert forstår ut i fra emnetittelen trenger jeg et program / web oppsett som larenkelt lar meg registrer timeslistene mine så jeg selv kan få en god oversikt over hvor mange timer jeg harjobber, hvor jeg har jobbet, og til hvilke tider.Aller helst vil jeg ha et program som jeg kan installere/bruke på min iPhone, dersom dette ikke er muliger windows vista alternativet.Programmet trenger ikke være norsk.Tusen takk for allesvar, og til standarsvaret "Google er din venn" så har jeg prøvd å søke selv. Lenke til kommentar
Greystar Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Mener Excel skal fint kunne brukes til dette og ,eneste er at det krever litt forkunnskap. Men er ganske greit ,er endel funksjoner som gjør utregninger kjapt og greit. Vil ellers tro at ms word skal ha endel fine tabell oppsett også, men da uteblir utregnings funksjonene i Excel om jeg ikke tar helt feil,men siden det er timeliste det er snakk om skulle det gå greit vil jeg tro Endret 2. juli 2008 av Greystar Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 og til standarsvaret "Google er din venn" så har jeg prøvd å søke selv Betyr det at du har prøvd treffene og ikke er fornøyd, eller at du ikke helt vet hva du skal søke etter? Første treff på http://www.google.com/search?hl=en&q=online+timesheet ser tilforlatelig ut http://www.onlinetimesheet.com/ (har bare prøvd demoen, og ikke med iphone) det ser ut til å være mye fint lenger nedover resultatsiden også. Excel er et ok valg for en bruker på bare en maskin, men det krever litt kunnskaper og arbeid å sette opp en god excel-timeliste. HTH. Beste hilen Harald Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Dette er jo noe jeg synes skulle kunne bli lagd med Google Calendars API. Får se om det finnes noe slikt på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå