Predecessor Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Som topicen sier, så lurer jeg på om hvilken innstilling jeg skal bruke. Jeg skal brenne noe selvredigerte greier. Dette ligger allerede ferdigbrent på en DVD+RW og denne skal jeg kopiere. Programmet jeg benytter i denne sammenhengen er DVD X Copy. Jeg får altså spørsmålet om UDF eller UDF/ISO. Har dette noe å si for avspilling i DVD spillere? Hyggelig med et snarlig svar. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Takker så mye for tilbakemeldingen. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg får altså spørsmålet om UDF eller UDF/ISO. Har dette noe å si for avspilling i DVD spillere? For frittstående DVD-spillere er ren UDF 1,02 det mest kompatible, men det vil virke med de fleste om du bruker ISO også. Noen kan også bare spille UDF/ISO, så du må nesten sjekke hva som er best for ditt bruk ved å prøve platene på spillerene du skal bruke dem på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå