Frigg33 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Som emnetittel sier, kan sony ericsson w610i brukes i USA? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ville tro at den som alle andre mobiltelefoner kan brukes i USA. Skjønner egentlig ikke hvorfor du lurer på om en mobiltelefon kan brukes i USA! Ingen grunn til at den ikke skal kunne brukes... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Det har noe med hvilket net de bruker der borte og slikt. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Var i USA i oktober med mobiltelefon, og det gikk vertfall bra om ikke annet... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Fant det ut, den funker på GSM1900 nettet dermed funker den i USA, sa en svensk mann til meg tror jeg Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det var det jeg sa og det var det jeg tenkte! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Den fungerer, men f.eks Netcom fungerer veldig dårlig i enkelte steder i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå