Gå til innhold

Foxconn bra merke?

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvorfor Fox+ er så mye billigere enn feks Evga?

Tenkte å kjøpe et FOX+ NVIDIA GeForce 9800GTX men er driver støtte/kvalitet etc bra eller skal jeg heller skaffe et EVGA GeForce 8800GT?

Alt går i surr for meg, det er så lite tester på nettet, ivertfall finner jeg ingen :)

Endret av Telrunyah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har FOX 8800gt, og er kjempefornøyd med det... bråker ikke stort, fornøyd med ytelsen, prisen er bra... hvorfor ikke? FOX er et mye mer kjent merke i andre land...

Vil det si at jeg kan bruke drivere fra nVidia selv og feks modifiserte drivere fra guru3d?

Hadde en tabbe med et HD kort fra Asus, kunne kun bruke asus sine egne drivere.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned drivere (forceware de heter?) fra nvidia.com, og funker fett det. Driver ikke å modder noe, men vet at kortet bruker referansedesignet til nvidia, så alt burde vel funke. Har aldri kjørt inn FOX-drivere, finnes det? :p

Endret av jale
Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned drivere (forceware de heter?) fra nvidia.com, og funker fett det. Driver ikke å modder noe, men vet at kortet bruker referansedesignet til nvidia, så alt burde vel funke. Har aldri kjørt inn FOX-drivere, finnes det? :p

Om det finnes egne drivere fra Fox+ vet ikke jeg, har enda ikke vert innom hjemmesiden dems hehe

Men tror jeg kjøper dette korte da, regner med at det yter bedre enn Evga 8800GT siden de ikke har GTX inne hos Netshop.

Takk for at du svarte Jale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...