Winydancer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Heisann. Kjøpte en ekstra kontroll til XBOXen min fra nettet. Slet "enormt" med å koble den til i starten, men etter mye trykking på connect knappen på XBOXen og på kontrollen funket det tilslutt. Så her om dagen lånte en kompiss den kontrollen, og nå er det direkte umulig å få kontrollen til å koble til mot XBOXen. Noen som har den "riktige" oppskriften for hvordan jeg skal gjøre det? FØrst skru på XBOX, så trykke connect på XBOX osv. Takker. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 - Konsoll på - Connect-knapp på konsoll - Hold inne connect-knapp på kontroller til både den og ringer på konsoll blinker (ikke spinner) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hmm. Flyttet XBOXen til en annen TV, og prøvde på nytt. Da koblet kontrolleren seg opp på første forsøk Lenke til kommentar
Aquascutum Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Heisann. Kjøpte en ekstra kontroll til XBOXen min fra nettet. Slet "enormt" med å koble den til i starten, men etter mye trykking på connect knappen på XBOXen og på kontrollen funket det tilslutt. Så her om dagen lånte en kompiss den kontrollen, og nå er det direkte umulig å få kontrollen til å koble til mot XBOXen. Noen som har den "riktige" oppskriften for hvordan jeg skal gjøre det? FØrst skru på XBOX, så trykke connect på XBOX osv. Takker. Har akkurat samme problem, trykket som faen på greiene, men eneste som skjer er at den grønne rundingen på konsollen surrer rundt et par ganger, på kontrollen surrer den rundt så blinker det som faen! Skal ikke dette være noelunde enkelt å få til? Skal sies at xboxen er tatt med fra USA. Frustrert og er takknemlig for hjelp... Lenke til kommentar
Aquascutum Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Heisann. Kjøpte en ekstra kontroll til XBOXen min fra nettet. Slet "enormt" med å koble den til i starten, men etter mye trykking på connect knappen på XBOXen og på kontrollen funket det tilslutt. Så her om dagen lånte en kompiss den kontrollen, og nå er det direkte umulig å få kontrollen til å koble til mot XBOXen. Noen som har den "riktige" oppskriften for hvordan jeg skal gjøre det? FØrst skru på XBOX, så trykke connect på XBOX osv. Takker. Har akkurat samme problem, trykket som faen på greiene, men eneste som skjer er at den grønne rundingen på konsollen surrer rundt et par ganger, på kontrollen surrer den rundt så blinker det som faen! Skal ikke dette være noelunde enkelt å få til? Skal sies at xboxen er tatt med fra USA. Frustrert og er takknemlig for hjelp... ? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 svaret står jo i andre post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå