zaldir Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Har et problem som er veldig irriterende. Når jeg spiller spill så kommer det plutselig etter ca. 2 min. rare og skarpe farger på hele skjermen. Lilla, grønn, blå osv. Farger som absolutt ikke skulle vært der. På noen spill kommer det også opp ikoner som er andre plasser på spillet. For eks. på Civilization IV vises det Buddha statuer som du kan se når du spiller spillet, på hovedmenyen. Spillene henger seg også opp noen sekunder før de rare fargene kommer. Noen som vet hva problemet kan være? Maskinvare: OS : Windows XP Home Edition SP3 Skjermkort : Nvidia Geforce 8800 GTS (Nyeste drivere) Hovedkort : Gigabyte S-serie Ultra Durable 2 (Nyeste Drivere) Prossessor : DualCore Intel Core 2 E8500, 3166 MHz (Nyeste Drivere) Minne (RAM): 3582 Spill jeg har testet: Age of Conan - Skjer ofte. Warcraft 3 - Skjer hele tiden. Civilization 4 - Skjer hele tiden. Counter Strike 1.6 - Mest at spillet henger seg opp noen sekunder. Battlefield 2142 - Skjedde ofte før, men ikke like mye nå. Oblivion - For det meste at spillet henger seg opp i noen sekunder. Morrowind - Skjer ikke så ofte her, men noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå