Gå til innhold

BK: En fin bil

Anbefalte innlegg

Opprinnelig hadde jeg lagt inn et bilde av en liten trommeslager her. Men i ettertid så angret jeg meg. Så siden ingen rakk svare så bytta jeg bildet og endra tittelen.

Opprinnelig var dette ment til uskarpdugnaden i dag. Men i mangel på noe bedre å legge her akkurat nå, stresser.., så får jeg ta ett nytt til den.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fordi det er utbrent her og der.. Spesielt på skjermene er det jo veldig plagsomt. Hva er det som gjør at det er dårlig, om det går an å se bort fra det?

Tanken min med å bruke det i "uskarp"-uka var egentlig bare at det ikke ble refleks i vinduet og lykteglassene.

....

Edit: en omformulering av spm. og alt nedenfor

Om det er komp. som er helt feil, lurer jeg på om dette er bedre? Her er vel hvitbalansen mere riktig enn på det andre bildet, men da ble de utbrente områdene mere plagsomme. Sola sto rett på den, og jeg innså raskt at jeg ikke fixa å få bilde uten at noe er utbrent.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Jo, du har nok rett. Men det er ikke det samme bildet, selv om det ser ut som et større utsnitt. Begge er uten crop. Man ser det på glasset, det jeg mener er at polfilteret har funket annerledes. Poenget skulle være at det (altså bilglasset) ikke var "uklart" mtp refleksjon som ble fjernet grunnet filterbruk. Det var derfor det første i utgangspunktet ble valgt ut, fordi refleksjon i frontruta er helt fraværende på det. På det andre måtte jeg klone bort to refleksjoner av bladene før jeg posta her for å spørre om utsnittet var bedre.

Og nå har jeg egentlig ikke noe bilde til den andre tråden, for jeg tok ikke flere enn disse (bortsett fra noen der kameraet var stilt enda mer feil og alt av refleksjon er utbrent.

Men takk for kommentarene, denne bilen skulle jo egentlig ikke parkere her inne, men ble kastet ut i det som en nødløsning. Og det skal aldri mer skje at jeg starter en tråd og så ombestemmer meg. Det lover jeg iallefall at jeg skal prøve å huske. Nå syns jeg vi kan la denne dø om ikke noen andre har noe de vil si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...