Ray1983 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Permene begynner å bli fulle av allslags papirer o.l. Noen som kjenner til, har erfaring fra arkiveringssystemer på nett, gjerne opensource? Hadde vært en drøm å kunne skanne inn alt av papir og ikke ha en halv skog liggende på kontoret. Endret 1. juli 2008 av Ray1983 Lenke til kommentar
juhu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kan jo f.eks bruke google doc's.. har brukt DocuLive på jobben, men er kanskje litt overkill om du har bare en bruker og begrenset mengde dokumenter: http://www.software-innovation.com/no/prod...es/default.aspx Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Vel for Mac har en Leap som kan brukes til å finne PDF filer usikker om det finnes tilsvarende for Windows eller Linux. Men strukturell navngivning av dokumentene burde vel være tilstrekkelig om Windows indekserer slike scannede dokumenter med mulighet for å søke i innholdet av scannen, slik f.eks Evernote kan gjøre med sine dokumenter Slik digitalisering av papirer kommer jo med sin risk, så du får enten ha et godt backupsystem som sikrer at dokumentene ikke blir tatt som med en Drobo, eller lagrer papirene i kjelleren eller en bod skulle en være uheldige med en harddisk-kræsj. Endret 2. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Takk for tipsene. Evernote ser ut til å være noe som er verdt å teste Lenke til kommentar
AIH Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Henger meg på denne.... Leap ser ut som et perfekt program, men er enda på windows plattform. Gode ideer for win bruker? Har testet litt med evernote, men den fungerer vel ikke så godt med pdf'er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå