Ciwie Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hello Mamma har bestemt seg for å dra på Iron Maiden-konsert til sommeren (!), og vil at jeg skal samle sammen "det beste" av Maiden for å gi henne en innføring. Jeg hører jo mye på Maiden, men vil gjerne ha noen inspill til hva jeg kan ta med. Vil jo gjerne få med de gode klassikerne, men det skulle ikke være for heavy... Noen andre som skal på Iron maiden 24/7 btw? Det blir konge! Takk for svar Endret 1. juli 2008 av Ciwie Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Du må få med Rainmaker. Vakker sang Ghost of the Navigator er heller ikke dumt. Og the evi that men do + klassikerne Endret 1. juli 2008 av The Lulz Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fear of the Dark er jo en klassiker uten like, og en av få enkeltstående låter som jeg og en god del andre folk som virkelig ikke liker Maiden som band noe spesielt kan digge Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) JEG SKAL PÅ MAIDEN 24. Juli på Valle Hovin Oi, jeg skulle jo svare og. Wrathchild, Number of the beast, The Pilgrim? Endret 4. juli 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 journeyman! Også kan du jo prøve afraid to shoot strangers, den liker ihvertfall mammaen min .. Ellers kan out of the shadows, infinite dreams, running free og strange world være gode alternativer. de er ikke spesielt "heavy" og er relativt lette å like og "henge med på" ! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg vil anbefale Blood Brothers, er litt patriotisk og temaet er samhold. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du finner setlisten til konserten i "Iron Maiden-konsert" i Konserter, festivaler og lignende. Kan vel bare brenne ut de, så vet mor di akkurat hva ho skal høre på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 No more lies, The Loneliness Of The Long Distance Runner, The Clairvoyant, Hallowed be thy name Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kjøp henne en samle cd fra maiden, pleier å være bra utvalg der. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Fear of The Dark Hallowed Be Thy Name The Clairvoyant ..er mine tre favoritter, og de skal spilles i sommer, saa vet hun det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du finner setlisten til konserten i "Iron Maiden-konsert" i Konserter, festivaler og lignende. Kan vel bare brenne ut de, så vet mor di akkurat hva ho skal høre på. Skulle akkurat til å foreslå det same. Å gå på konsert er langt kjekkare når ein har høyrt låtene før. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Phantom of the Opera og Run to the Hills er mine favoritter av Maiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Her er en liste som bror min anbefaler (kronologisk rekkefølge): 1 Prowler 2 Phantom Of The Opera 3 Wrathchild 4 Drifter 5 22 Acacia Avenue 6 The Number Of The Beast 7 Where Eagles Dare 8 Quest For Fire 9 Aces High 10 2 Minutes To Midnight 11 Caught Somewhere In Time 12 Heaven Can Wait 13 Moonchild 14 The Prophecy 1 Genghis Khan 2 Prodigal Son 3 Hallowed Be Thy Name 4 Revelations 5 Flight Of Icarus 6 Still Life 7 Powerslave 8 The Rime Of The Ancient Mariner 9 Alexander The Great 10 Can I Play With Madness 11 Seventh Son Of A Seventh Son Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå