Gå til innhold

hva synest du er de beste spillene til wii ?

Anbefalte innlegg

Wii er vel den next-gen konsollen ute med færrest virkelig gode titler nå, synes jeg. Men de 10 beste titlene (de tre øverste er MUST å ha, de tre neste er nesten must, og de fire siste er anbefalt, om sjanger o.l. faller i smak):

Mario Galaxy

Smash bros Brawl

Zelda: TP

Resident Evil 4

Metroid Prime 3

Paper Mario

Okami

No More Heroes

Zack & Wiki

Mario Kart Wii

Endret av UleDule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: Boom Blox er utrolig bra! Prøvde det hos en kompis og fikk bakoversveis. Herlig rein morro både i enspiller og flerspiller. Kjøp!
jeg fikk meg boobblox for 2 dager sia, men har ikke prøvd det enda!^^

ENDA ikke prøvd det, når har jeg hatt det i flere uker uten å prøve det!=O tror jeg gjør det nå jeg^^

Lenke til kommentar
ENDA ikke prøvd det, når har jeg hatt det i flere uker uten å prøve det!=O tror jeg gjør det nå jeg^^

Hehe. Kjøpte det i går. Ganske fett, digger slike spill som dette og kororinpa. Skal teste ut 2-player modusen i dag, håper den er kul.

opptatert liste! etter å ha spillt litt mer på det som imo er det BESTE spillet til wii

1. tales of symphonia ratatosuku no kishi

40/40

Fy faen, gleder meg til TOS. Dessverre er min Japansk ...rusten og jeg må vente på oversettelse. Whats up med Famitsu XX/40 skalaen? Er du fra Japan ? :)

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar

Hehe. Kjøpte det i går. Ganske fett, digger slike spill som dette og kororinpa. Skal teste ut 2-player modusen i dag, håper den er kul.

opptatert liste! etter å ha spillt litt mer på det som imo er det BESTE spillet til wii

1. tales of symphonia ratatosuku no kishi

40/40

Fy faen, gleder meg til TOS. Dessverre er min Japansk ...rusten og jeg må vente på oversettelse. Whats up med Famitsu XX/40 skalaen? Er du fra Japan ? :)

nei nei, er ikke famitsu quotes, min rating, bruker bare 40-skala fordi jeg er vandt til å se reviews fra famitsu=Þ og nei, er ikke japansk, bare veldig otaku=Þ gled deg til tos2 det er like bra som 1ern story-wise (er ikke langt inn enda, men starten er veldig spennende og original og gameplayet mer avansert enn 1ern. 1ern var mer intuitivt og.. moro å slåss, men 2ern er bedre på en måte=Þ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...