UleDule Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Wii er vel den next-gen konsollen ute med færrest virkelig gode titler nå, synes jeg. Men de 10 beste titlene (de tre øverste er MUST å ha, de tre neste er nesten must, og de fire siste er anbefalt, om sjanger o.l. faller i smak): Mario Galaxy Smash bros Brawl Zelda: TP Resident Evil 4 Metroid Prime 3 Paper Mario Okami No More Heroes Zack & Wiki Mario Kart Wii Endret 9. juli 2008 av UleDule Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 PS: Boom Blox er utrolig bra! Prøvde det hos en kompis og fikk bakoversveis. Herlig rein morro både i enspiller og flerspiller. Kjøp! jeg fikk meg boobblox for 2 dager sia, men har ikke prøvd det enda!^^ ENDA ikke prøvd det, når har jeg hatt det i flere uker uten å prøve det!=O tror jeg gjør det nå jeg^^ Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) ENDA ikke prøvd det, når har jeg hatt det i flere uker uten å prøve det!=O tror jeg gjør det nå jeg^^ Hehe. Kjøpte det i går. Ganske fett, digger slike spill som dette og kororinpa. Skal teste ut 2-player modusen i dag, håper den er kul. opptatert liste! etter å ha spillt litt mer på det som imo er det BESTE spillet til wii1. tales of symphonia ratatosuku no kishi 40/40 Fy faen, gleder meg til TOS. Dessverre er min Japansk ...rusten og jeg må vente på oversettelse. Whats up med Famitsu XX/40 skalaen? Er du fra Japan ? Endret 10. juli 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 og spider man 3. skikkelig rått spill! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ENDA ikke prøvd det, når har jeg hatt det i flere uker uten å prøve det!=O tror jeg gjør det nå jeg^^ Hehe. Kjøpte det i går. Ganske fett, digger slike spill som dette og kororinpa. Skal teste ut 2-player modusen i dag, håper den er kul. opptatert liste! etter å ha spillt litt mer på det som imo er det BESTE spillet til wii1. tales of symphonia ratatosuku no kishi 40/40 Fy faen, gleder meg til TOS. Dessverre er min Japansk ...rusten og jeg må vente på oversettelse. Whats up med Famitsu XX/40 skalaen? Er du fra Japan ? nei nei, er ikke famitsu quotes, min rating, bruker bare 40-skala fordi jeg er vandt til å se reviews fra famitsu=Þ og nei, er ikke japansk, bare veldig otaku=Þ gled deg til tos2 det er like bra som 1ern story-wise (er ikke langt inn enda, men starten er veldig spennende og original og gameplayet mer avansert enn 1ern. 1ern var mer intuitivt og.. moro å slåss, men 2ern er bedre på en måte=Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå