Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Yay! Forsinket bursdagsgave onkelen min ringte og sa han hadde kjøpt meg ekstern harddisk som kom i posten... jeg tenkte ja, det er vel en 200 gig eller noe. De er jo ganske dyre... har 700 på maskinen fra før, men det er stappfullt, så trenger mer plass I dag kom pakken... Oisann! 1 TB? Det vakke værst! Lenke til kommentar
Hanzen91 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 1 TB ja:P Nice.. grattis^^ Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Tb er bortkastet! Ikke for meg; "råvideo" tar masse plass! Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hehe var et dårlig forsøk på en spøk =) gratulerer kan man si Hvilken type filmer er det du lager da? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Absolutt ikkje bortkasta med TB. Herlig å sleppe all slettinga. Får ein solid film-samling etter kvart også! :] Grats! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hehe var et dårlig forsøk på en spøk =) gratulerer kan man si Hvilken type filmer er det du lager da? http://www.youtube.com/view_play_list?p=F0B86E0FCD104D59 for det meste. Endret 2. juli 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå