Stargasm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hei, jeg kunne ikke finne noen spess Tråd som var tilegnet oss Porto fans, så her kommer en som forhåpentligvis kan bli bra! Futebol Clube do Porto Litt info om klubben: - Klubben ble stiftet i 1893 - Vinner av Champions League i 2004 - Har vunnet BWINLIGA 23 ganger samt den Potugisiske cuppen 15 ganger - Spiller sine hjemmekamper på "Estádio do Dragão" Drakter: Hjemmedrakt 07/08 Bortedrakt 07/08 Spillere: - Hovedtrener: Jesualdo Ferreira Første 11'er 01 GK Helton 02 DF Bruno Alves (Tredjekaptein) 03 DF Pedro Emanuel (Kaptein) 04 DF Milan Stepanov 05 DF Marek Čech 08 MF Lucho González (Andrekaptein) 09 FW Lisandro Lopez 11 FW Mariano González 13 DF Jorge Fucile 14 DF João Paulo 15 DF Lino 16 MF Raúl Meireles 17 FW Tarik Sektioui 18 MF Mario Bolatti ta forbehold om at det alltids kan bli forandringer i en startelver Reserver: 19 FW Ernesto Farías 20 MF Liandro Lima 21 FW Hélder Barbosa 24 GK Hugo Ventura 25 MF Przemysław Kaźmierczak 26 MF André Castro 28 FW Adriano 33 GK Nuno 39 FW Rabiola -- DF Nelson Benítez -- DF Rolando -- MF Tomás Costa -- MF Cristian Rodriguez -- FW Diogo Viana (Juniorspiller) Spillerkjøp: Inn: Cristian Rodriguez - PSG - for 7 Million € Mariano González - Palermo - for 3.25 Million € Tomás Costa - Rosario Central - for 3.25 Million € Nelson Benítez - Lanús - for 1 Million € Rolando - Belenenses - for 500 Thousand € Diogo Viana - Sporting CP - En del av avtalen for salg av Helder Postiga Totalpris for innkjøp: 15,000,000 € Ut: Jose Bosingwa - Chelsea for 20.5 Million € Helder Postiga - Sporting for 2.5 Million € Totalsum for salg: 23,000,000 € For oss fans: Hva skjer med Quaresma? blir han i klubben eller blir han solgt? han har lenge blitt linket ut av Porto fordi han sier han vil ha nye utfordringer etter 4 sesonger i klubben Kommer porto til å klare seg like greit uten Bosingwa? eller blir det et hull i backfireren? Tar vi seriegull også kommende sesong? eller skal Benfica og Sporting stikke kjepper i hjulene våre? - Fredrik Endret 18. september 2008 av Fr34d Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tenkte med en gang jeg så tråden på Mourinhos tid i Porto, med CL tittelen Men trur du må leite lenge for å finne en håndfull Porto tilhengere som kan bumbe denne tråden. Endret 2. juli 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 hehe, ja.. det ser vel ikke verre ut;) men jeg holder tråden oppdatert, så får vi håpe det er noen andre porto fans en meg der ute Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Update: http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=765852 Italienske medier er ute å skriver at Quaresma har signert for Inter, men dette avviser Porto sterkt. Porto-president: Pinto Da Costa er også ute å sier til Portogisiske medier at Quaresma ikke har laget så mye oppstyr om det å dra fra klubben "Har han noen gang sakt at han vil dra fra klubben?, jeg har ikke hørt noe som helst" sier Da Costa En ting er vertfall sikkert, Josê Mourinho har lenge sakt at han har ønsket å signere Quaresma. Noen italienske aviser er ute og sier at avtalen har blitt ferdigforhandlet for lenge siden, noen sier at forhandlingene foregår enda og at prisen skal ligge rundt 25 Mill euro + spilleren "Pele" fra Inter Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Porto har et bra lag de, mange gode spillere. Dessverre så har jeg mistet litt respekten etter korupsjonsavsløringene som har skjedd rundt klubben. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 FC Porto ble i slutten av 2008 sesongen beskyllt for å ha betalt dommerene for å få dømme i favør Porto i de to siste hjemmekampene i sesongen. Men senere, når dommerligaen i Portugal gikk gjennom kampene på tape, så ble det avgjort at dette ikke stemte, å Porto ble renvasket De ble blant annet utestengt fra Champions League pga av dette, men de siste jeg leste, var at Porto nå får bli med i CL neste år Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dårlig med folk her, regner med alle er Benfica fans her. Er selv fra Portugal. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bra tråd og førstepost, men tror det er ytterst begrenset med Porto supportere her på forumet. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Oppdt! Vår nyeste signering er Givanildo Vieira de Souza aka "Hulk", den brasilianske spissen sier at han er veldig fornøyd med å signere for klubben, og bare har et ønske, nemlig å vinne trofeer med klubben Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Finfin seier mot tyrkerne i går, love bra.. ser det positivt at vi klarer oss så bra selv uten Quaresma og Bosingwa. Neste kamp går borte mot Arsenal dem 30.sep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå