Kuroi-Neko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er en ting jeg alltid har villet finne ut. Hva slags stilling ligger jeg i når jeg våkner. Men finner det bare aldri ut siden jeg enten glemmer det eller beveger meg før jeg får tenkt over det. Hva slags stilling våkner du i? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Morrabrød skal jeg si deg! nei kommer helt ann på egentlig, husker ikke selv mange ganger xD Endret 1. juli 2008 av Reached Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha, morgenbrødet er fint ;D Våkner alltid på siden, uannsett hvordan jeg legger meg REAL OT: Jeg våkner oppå dama, og under dyna Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Våkner bestandig under senga, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Våkner nesten alltid på magen med morgenbrød oppover langs magen. Helt forjævlig egentlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Våkner med teppet sparket bort, puta på gulvet og jeg som et lik Noe sånt som dette : Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg husker det aldri... Lurer på det nå og da, men hvilken stilling jeg ligger i har en tendens til å ikke være i hodet mitt når jeg våkner Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jeg våkner som regel stående, etter at jeg har slått av vekkerklokken. Har den så langt unna sengen at jeg må ut av sengen for å slå den av, og jeg er aldri tilstede før jeg er på vei tilbake til sengen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå