Generales Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei, jeg skal bestille fra Amentio, ettersom jeg måtte kansellere den andre bestillingen (feil betalingsmetode ) Og jeg lurte på om "SAPPHIRE Radeon HD 3870 512MB GDDR4, PCI-Express 2.0, "TOXIC Edition"" har noe ekstrautstyr som følger med? Komplett sin har dette ihvertfall etter det jeg leste: I tillegg inneholder pakken CyberLink PowerDVD og DVD Suite, 3dmark 06 og The Black Box fra Valve (Half-Life 2: Episode Two, Portal og Team Fortress 2), diverse overganger, en CrossFire-bro, og topper det hele med en 2 meter lang HDMI-kabel av høy kvalitet. (kilde: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346358) Håper på kjappe svar Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har du kjøpt eller skal du kjøpe hd3870 ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå er det jo HD48x0-serien som gjelder, HD3870 er dyr og treg i forhold. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) på grensa til idiotisk å bestille en 3870 nå... 4850 koster like mye, og er bedre... Og hva er forskjellen på en HDMI med høy kvalitet og en med lav kvalitet? Skal ikke kabelen sende den samme serien med 0 og 1 uansett hvor mye kabelen koster? Signaler er tross alt digitale... Endret 1. juli 2008 av newman221 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå