fototim Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg har så himla mye å vise nå. Samtidig føler jeg på at jeg får for lite tid til å kommentere andre. Planen er å ta det igjen når jeg har fått ut litt fler. Tittelen gav seg selv. Så de som kjenner filmen forstår forhåpentligvis hvor jeg vil med bildet. Funker det, til tross for vanskelige forhold med gyngende båt? EDIT: Litt for ivrig igjen gitt. Posta først uten å laste bildet Endret 1. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tøft bilde. Det har en god stemning. Jeg liker hvordan det nesten ikke er kontraster igjen i ansiktet deres. Jeg er litt usikker på kløften i venstre hjørne, men jeg tror den passer inn. Da misliker jeg sterkere den smale sprekken som går opp fra den, hva er de hvite greiene? Skarpheten (både den vanlige og dybeskarpheten) ser bra ut. Jeg liker det. Og jeg har nok ikke sett filmen, nei. Endret 1. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det var tøffe karer som passer godt til å bli kalt blues brothers. Hadde ikke tenkt tanken selv, hvis du hadde kalt bildet for "fugler". Men når du nå først har valgt den tittelen, må jeg smile, for da ser jeg det med en gang! Jeg hadde forventet kun to fugler, hovedpersonene, men ser at det er til Jake og Elwoods fordel at de andre er i bakgrunnen. Coolt. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Liker linjene og komposisjonen. Veldig bra utsnitt. Personlig tror jeg at jeg ville ha lagt fokus på den midterste pingvinen. Men det blir en smakssak, jeg liker godt når man har uskarp forgunn og ikke bare bakgrunn, og jeg tror dette er et motiv der det kunne fungert godt. Funker det, til tross for vanskelige forhold med gyngende båt?Har ikke du allerede nok dårlige erfaringer med kamera i båt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Skal si det går inflasjon i kreative titler for tiden. Og det er bra det, for tittelen står bra til bildet. Som er ganske bra, spesielt fordi sorthvitt naturbilder er sjeldne om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå