Jofis Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har fått med sånn virusprogram fra nextgentel, Nextgentel Internet Security program. Har hatt det i noen mnd, fra Februar av. No i det siste, har det vært et rødt blinkende utropstegn over ikonet som ligger nede på start-linjen. Og når jeg tar pilen over, så står det "virusdefinisjonene er svært gamle". Jeg har no prøvd tusen ganger å gå inn for å fornye dette, men aner ikke hvordan man gjør det. Noen som kan hjelpe meg? Er det bare et program som varer i så og så mange mnd, eller? Hadde vært kjempe fint om noen kunne hjulpet meg! :o) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nextgentel Internet Security kjører vel F-secure? Uansett, det normale er at dette skal skje automatisk, men det skulle vel gå an å starte opp programmet og velge 'Oppdater / Update' e.l derfra. Hvis ikke, synes jeg du skal avinstallere programmet og laste det ned på nytt. Lenke til kommentar
Jofis Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Nextgentel Internet Security kjører vel F-secure? Uansett, det normale er at dette skal skje automatisk, men det skulle vel gå an å starte opp programmet og velge 'Oppdater / Update' e.l derfra. Hvis ikke, synes jeg du skal avinstallere programmet og laste det ned på nytt. Jo, det er sånn F-secure. Men vis jeg må avinstalere det, hvor får jeg det tilbake da? Med den cd'en som fulgte med nextgentel? *gulp* Hehe Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Antar du er Club-medlem? Hvis, så vil jeg tro at det kan lastes ned fra din konto e.l. Lenke til kommentar
Jofis Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Antar du er Club-medlem?Hvis, så vil jeg tro at det kan lastes ned fra din konto e.l. Ja, jeg er Club-medlem. No har jeg vært innpå nextgentel min side, og fant ingenting, og finner ingenting inne på f-secure heller. Får vel bare sende mail til nextgentel da.. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå