Gå til innhold

Nextgentel Virus program. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått med sånn virusprogram fra nextgentel, Nextgentel Internet Security program. Har hatt det i noen mnd, fra Februar av. No i det siste, har det vært et rødt blinkende utropstegn over ikonet som ligger nede på start-linjen. Og når jeg tar pilen over, så står det "virusdefinisjonene er svært gamle". Jeg har no prøvd tusen ganger å gå inn for å fornye dette, men aner ikke hvordan man gjør det. Noen som kan hjelpe meg? Er det bare et program som varer i så og så mange mnd, eller? Hadde vært kjempe fint om noen kunne hjulpet meg! :o)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nextgentel Internet Security kjører vel F-secure?

Uansett, det normale er at dette skal skje automatisk, men det skulle vel gå an å starte opp programmet og velge 'Oppdater / Update' e.l derfra. Hvis ikke, synes jeg du skal avinstallere programmet og laste det ned på nytt.

Lenke til kommentar
Nextgentel Internet Security kjører vel F-secure?

Uansett, det normale er at dette skal skje automatisk, men det skulle vel gå an å starte opp programmet og velge 'Oppdater / Update' e.l derfra. Hvis ikke, synes jeg du skal avinstallere programmet og laste det ned på nytt.

Jo, det er sånn F-secure. Men vis jeg må avinstalere det, hvor får jeg det tilbake da? Med den cd'en som fulgte med nextgentel? *gulp* :p Hehe

Lenke til kommentar
Antar du er Club-medlem?

Hvis, så vil jeg tro at det kan lastes ned fra din konto e.l.

Ja, jeg er Club-medlem. No har jeg vært innpå nextgentel min side, og fant ingenting, og finner ingenting inne på f-secure heller. Får vel bare sende mail til nextgentel da.. *sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...