Beef Supreme Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Forrige Mp3en min gikk i 90vasken en omgang. Tok den ut, bytta batteri og satt den på. spillte som aldri før, og lukta god tøymykner atpåtil Vann er ikke så farlig som alle tror egentlig. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tøymykner er dog noe jeg ville holdt unna kretskort . Lenke til kommentar
rozon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Også på verksted vasker man med vann. Aceton og sprit løser opp fett men etterlater masse rester og 'støv'. Skylles i rent vann, men normalt ikke spring vann da det har klor i seg. Bruker DI vann på jobben, tror det er noe av ionisert vann eller kanskje bare destillert... Etter vask tørkes kort i ovn på ca 50 grader i 8-12 timer. Masse vifter i den ovnen, men en vanlig komfyr med vifte og døra på gløtt burde virke? Lenke til kommentar
chros94 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Begynner å bli en stud siden nå, men for en stund siden vaska mamma memory-cardet til PS2'en min i vaskemaskinen, etter 2-3 dager oppå peishylla, og det funket like bra så før det ble vaska. Og dere skal slippe å spørre: nei ingen ting ble sletta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå