Argument Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Skal kjøpe øl og godsaker på alle butikkene i området, og om så be dem om å skjekke legitimasjonen min! Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hjelpemeg... Nok et bevis på at man ikke er voksen når man fyller 18... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Grattis jeg gleder meg jeg og xD LA DET GÅ 3 ÅR FORT VÆRS ÅSINll skriveleifer ftw! Lenke til kommentar
Argument Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Hjelpemeg...Nok et bevis på at man ikke er voksen når man fyller 18... Men så er vel kanskje første innlegg litt overdrevet. Det er snakk om et gledesutbrudd. "Man er ikke voksen før man tørr å være barnslig" har jeg hørt. Har du aldri blitt 18? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har du aldri blitt 18? Nei, jeg ble voksen "over natta" Vel... Jeg skjønner at det er noe å feire. Men synes kanskje at man kan markere det på en annen måte. Men hva vet vel en olding som meg... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Klart man skal kjøpe øl på 18 års dagen sin(hvis man kan), det er jo et must.- Endret 4. juli 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ikke hør på gamle grinebitere som Blippblopp , klart du skal feira at du har blitt 18 på en ordentlig måte! Må jo skeie ordentlig ut nå, før du blir "skikkelig" voksen! Endret 4. juli 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå