Xpm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ja, da har jeg endelig kommet meg til det veldig vakre stedet i Zelda TP der man kan leie en båt og fiske med litt kulere fiskestang. Så kommer problemet. Det funker absolutt ikke! Hver eneste gang jeg kaster ut snøret trekkes det tilbake - helt av seg selv! Jeg trykker A, tar Wii-kontrollen bakover, kaster, slipper A, snøret fyker av sted, men akkurat når det treffer vannet...zooom går det rett tilbake. Uten at jeg gjør noe som helst. Google fungerer heller ikke på dette emnet. Virker som jeg er den eneste som har opplevd dette. Ka du tru? Endret 1. juli 2008 av Xpm Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg er visst den eneste med problemet ja. Gjetter på at det er noe med nun-chucken siden det fungerte i ca. 5 minutter hvis jeg holdt den opp-ned, og bare holdt den riktig vei for å trekke inn snøret kjemperaskt. Etter de 5 minuttene fungerte ingenting lenger desverre, så skal gå å skaffe en ny. Merkelig dette her. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 husker jeg slet litt selv. MEn så lenge siden jeg runda spillet, at jeg ikke husker helt. Men er jo guider på ign.com osv. Står jo der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå