Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for min 4 år gamle maskin?


Anbefalte innlegg

Heisann. Ny maskin (sig.) er kjøpt inn og tiden er kommet for å selge den gamle.

Jeg er dermed ute etter en lite prisvurdering på den. Den er ca. 4 år gammel og leveres med Win Xp. Komponentene fungerer helt fint og er aldri klokket av noe slag.

 

Kabinett: Chieftec Big Tower (svart), kurant PSU medfølger

HK: Asus A8N SLI

CPU: AMD Athlon 3800+ 2,4Ghz (single core)

Ram: 2048 MB Twinmos ram

GPU: XFX Geforce 6800GT 256mb

HDD: Usikker, men mener å huske at det er en 80GB SATA samsung :)

DVD: Standard NEC dvd brenner

Skjerm: 17" CRT (helt ok skjerm)

WLAN- kort: D-link trådløst nettverkskort

 

Maskinen kjører HL 2, WoW, The Sims 2 osv uten problemer. Mye kan jeg få for den? Rundt 1500 kr? Mer, mindre?

 

Takk for innspill :)

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opp til og med ca 2000, men det vil komme mye ann på hvem som kjøper den i grunn. Det er jo tross alt en komplett maskin med skjerm som egentlig holder fint til alt annet enn tunge spill. Problemet blir å finne en ideell kjøper som ser etter en slik maskin.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Ikke over 2500,- i vertfall :) I og med at hardware er såpass billig nå i dag ville det vært vanskelig og få solgt den på nett auksjon eller på nettet i det hele tatt. Det er nok lurer at du finner noen lokalt som har bruk for en pc der og da at du selger den til ham :D Som f.eks. slik jeg gjorde det, fant en 12åring som hadde lyst og starte med cs og selge gamle pcen til ham for en billig peng :)

Lenke til kommentar
Opp til og med ca 2000, men det vil komme mye ann på hvem som kjøper den i grunn. Det er jo tross alt en komplett maskin med skjerm som egentlig holder fint til alt annet enn tunge spill. Problemet blir å finne en ideell kjøper som ser etter en slik maskin.

 

-Stigma

 

Takk for svar! Ja, det er en utmerket maskin til f.eks kontorarbeid eller lett spilling. Spilte jo lotro på helt ok detaljnivå for en tid tilbake :) Tenker å selge den til broren min, hvis han er interessert. Så tror jeg går for en pris rundt 2000,- =)

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...