Niram Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Heisann. Ny maskin (sig.) er kjøpt inn og tiden er kommet for å selge den gamle. Jeg er dermed ute etter en lite prisvurdering på den. Den er ca. 4 år gammel og leveres med Win Xp. Komponentene fungerer helt fint og er aldri klokket av noe slag. Kabinett: Chieftec Big Tower (svart), kurant PSU medfølger HK: Asus A8N SLI CPU: AMD Athlon 3800+ 2,4Ghz (single core) Ram: 2048 MB Twinmos ram GPU: XFX Geforce 6800GT 256mb HDD: Usikker, men mener å huske at det er en 80GB SATA samsung DVD: Standard NEC dvd brenner Skjerm: 17" CRT (helt ok skjerm) WLAN- kort: D-link trådløst nettverkskort Maskinen kjører HL 2, WoW, The Sims 2 osv uten problemer. Mye kan jeg få for den? Rundt 1500 kr? Mer, mindre? Takk for innspill Endret 1. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Opp til og med ca 2000, men det vil komme mye ann på hvem som kjøper den i grunn. Det er jo tross alt en komplett maskin med skjerm som egentlig holder fint til alt annet enn tunge spill. Problemet blir å finne en ideell kjøper som ser etter en slik maskin. -Stigma Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke over 2500,- i vertfall I og med at hardware er såpass billig nå i dag ville det vært vanskelig og få solgt den på nett auksjon eller på nettet i det hele tatt. Det er nok lurer at du finner noen lokalt som har bruk for en pc der og da at du selger den til ham Som f.eks. slik jeg gjorde det, fant en 12åring som hadde lyst og starte med cs og selge gamle pcen til ham for en billig peng Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Opp til og med ca 2000, men det vil komme mye ann på hvem som kjøper den i grunn. Det er jo tross alt en komplett maskin med skjerm som egentlig holder fint til alt annet enn tunge spill. Problemet blir å finne en ideell kjøper som ser etter en slik maskin. -Stigma Takk for svar! Ja, det er en utmerket maskin til f.eks kontorarbeid eller lett spilling. Spilte jo lotro på helt ok detaljnivå for en tid tilbake Tenker å selge den til broren min, hvis han er interessert. Så tror jeg går for en pris rundt 2000,- =) Endret 1. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 I forhold til ditt nye system som du har i signaturen din så er det en gratis pc til broren din Ville ikke ha krevet penger, fra min egen bror for det vraket du selger Haha! just kidding. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hehe.. Skal ikke se bort fra at han får den billigere enn en random fyr på finn ville gjort! Men gratis blir det nok ikke Tipper rundt 1500 Ga tross alt 13 000 for den maskinen når den var ny! :o Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 PC'r synker raskt i pris... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vanskelig å selge pcer på sommerstid uansett Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå